8/21/11

persediaan raya

Salam semua
Harap sihat2 saja,mcm gue
Dah lama saya tidak update sesuatu disini
Bukan sibuk sangat tapi sangat malas mahu bermanja2 dengan broadband lembab tu

Setakat ini
saya cuma beli baju raya 2 pasang
Itu pun selepas melilau di ampang park dan pkns s alam
Jalan tar saya surrender awal2
Jammed xhengat,panashujan xtentu,crowded blabla

Seperti tahun sebelumnya
Sy memang beli baju readymade je
Senang,padan xpadan sy tentukan
Kalau sebelum ni tempah2 siap labuci manik
Kemudian xrasi buat sy sakit hati
Sedangkan banyak berhabis
Bezanya tahun lepas sy lakukan aktiviti shopping dengan arwah mama
Sebab soping memang kegemaran bersama
Siap bersimpuh dlm kedai test baju
Ahhh..pergi ampang park memang ingatkan saya pd mama
Sy lewati kedai2 yang pernah kami susuri tahun lepas
Berkaca mata..


Bila dah kawen ni
Tentu kena pk untuk suami juga
Sy agak tension pasal baju raya sedondong
Perlukah?ada kaler yang sejuk bg dia tp panas bagi saya


Memandangkan minggu ini last di kl
Saya usaha dalam waktu terdekat ini
Selesaikan mana2 yang patut
(Xbesh sgt tulis blog dari henset)--bersambung

1 comment:

  1. sedondong tu kedondong. sedondon ler

    eny. baru teringat aku ada blog jgk. ahaks!

    ReplyDelete