8/25/11

ms kamini dan saya..semut yang xnak sesat lagi dah

salam semua
saya baru pulang dari interview,di summit
4tahun xhadap interview
serius saya nerbes
sebenarnya bukanlah interview sangat
mcm membuat presentation pasal diri

saya cuba membawa aura positif
supaya ms Kamini dapat rasa aura yang saya bawa
saya bentang segala sijil,resume yang ada
ceritakan pasal diri,keluarga,kerja..setakat yang saya mahu cerita
(kekadang berborak dengan org yang tidak dikenali sgt janggal,itu yang saya rasai tapi akhirnya merasa selesa kerana kita bebas bercerita tanpa rasa dia ada kepentingan terhadap kita)
klimaksnya,saya ceritakan kerjaya yang saya mahu
apa yang saya pernah hadap sepanjang saya bekerja,orang bagaimana pernah saya jumpa
bagaimana saya mahukan keseimbangan antara kerjaya dan masa untuk diri
saya juga mahukan minima gaji sekian2,suasana dan bos yang mcm mana
bunyi agak demand,tapi saya mahu yang terbaik yang saya boleh dapat

saya harap ms kamini orgnya cekap dan pantas
mencari majikan yang sesuai untuk saya
munurut pendapatnya
saya boleh apply sehingga ke beberapa k berdasarkan pengalaman saya
dan dia ada beberapa prospek bagus area s alam
andai rezeki saya ada di sana
mungkin kami laki bini perlu pindah
itu cerita kemudian
xsalahkan berangan dari sekarang?


dan
ms kamini
kami berborak panjang,rasa macam kawan
dia bagi saya private no dia
supaya saya boleh hubungi dia bila2 masa
xsedar masa berlalu pantas
saya harap hari lancar ini
membawa berita baik untuk saya kemudiannya
amin...

No comments:

Post a Comment