7/23/11

3rd wiken 7/11

salam semua

hari sabtu ini
aku terpaksa pergi ke opis
uruskan agreement jualbeli dobi
guess what?pembeli dobi itu ialah lelaki sebaya aku
benci aku tgk org lain lagi berduit dari aku
huahuahua
balik je dari urusan itu
aku menapak ke uk perdana
dan abang ipar aku sempat tunjukkan skill di dapur
dia masak sorang2 tau
meh meh tengok dia masak apa













kenyang.alhamdullilah
******************************

wong solo

dah alang2 cakap pasal makan kan

ayam peyet yang pernah aku makan paling sedap pernah tekak aku telan
inilah tempatnya
walau kedai kaler mcm org xde harapan nak hidup
suram,kaler mcm lumut batu
dulu2 ada 1 je yang aku tau..kat ampang
pastu tambah cawangan
kat s alam sek 7 blakang jakel
aku suka ayam bakar dia
banyak tempat lain aku pernah try
yang lain tipu belaka
xsama mcm ini




dulu,dari pj lepas kerja sanggup redah jem pergi ampang wongsolo punye pasal
lagipun aku suka jus alpukat(alvocado)
dengan coklat..sejuk lalu tekak..nyum2

dulu juga ada sari ratu kat ampang,sekarang dah tutup
jus alpukat situ pon sedap
arghhh..pk mkn je
sebenarnya nak cakap
sejak dah xkerja ni
nak makan sedap2 pun kena pk 10x
sob2..

No comments:

Post a Comment