4/7/10

Hmmmmm...

saudara sekalian,
Hari ini hari aku berserius
Sila ambil mood serius ketika membaca ini

Perlu aku tulis disini
Fungsi blog bagi aku
1. Supaya rakan2 aku dapat ikuti perkembangan aku,hal ehwal semasa,perkara libatkan aku...dan misi berjaya.aku tahu.
2. Aku tulis kat sini segala kisah buruk untuk jadi teladan bersama.
3. Tempat luah rasa.sini xde advertisement.hanya tulisan aku.
4. Adapun segala kisah,lifestyle aku,hidup aku,apa aku pakai belanja aku xpenah cite kat sini.konpem aku dapat title menunjuk..
5. Dan kalau rasa kenal aku melalui penulisan ini,silap dan maaf.Ini baru picisan.

Apa aku boleh kata

Kalau rasa nak bazir masa baca bingkisan ini,bagi yang blog walking dan kawan2,thanx.bagi nak mengutuk juga,thanx.

Cuma sedikit kata2.
"Ada di luar yang sakit hati fikir aku musuh akan tetapi cuba balik,fikir sejenak,kenapa ia berlaku,kenapa begini caranya,kenapa tidak secara berhemah.tundinglah jari sebanyak mana ke arah insan lain,tp fikirlah sekali kesilapan diri sebab hidup hanya sekejap.kalaupun aku lantang bersuara,aku hanya bela insan lain(aku suka berlagak hero)dunia kecilku,keluargaku,hidup aku,aku nikmati sepenuhnya.yang lain,aku serah pada Allah.Dia lebih tahu.dan aku maafkan semua hutang salah org,sesiapa saja.sebab aku tidak mahu bawa sekuman pun hutang dunia kala aku mati.sekian"

Anda nilai sendiri

Ano,
perempuan ke mintak putus....
lelaki ke yang kool

ko ni puji jantan je....kemaruk ke babe

Ano,
oohh dah ada yg punya...patut kereta ko kena pecah....ko ajak balak ko kawen...takde la nk eksiden sgt....takde la air pun tatau nk cek...

Ano,
aishhh...selalu kereta kalo asyik kena mcm tu pasti ada yg ko langgar daulat....takpon ko suka beromen dlm kereta....bwk insaf la...

Ano,
byk betul bala yg ko dpt kan??tu lah hati busuk mmg macam nie...tu pun x sedar2 lg??


salam sayang,
aku

6 comments:

  1. Erin,
    Aku kenal ko dah lama.Dari zaman sekolah sampai hari ini.Ko slalu buat orang hepi.Blanje makan,xpernah berkira.suke wat lawak bodoh.Aku seris xsuka org gila yang komen ko ni.Serah je pada Allah.Dia lebih tahu.Bersabar.

    ReplyDelete
  2. kalau betul ano ni kwn ko...msti dia taruk nama..entah2 tuan punya blog yg tulis pastu letak ano..hebatkan? nk kasi nmpk mcm ko baik sgt..dunia..dunia...

    ReplyDelete
  3. Ano1,
    Thanx
    Ano2,
    sangat hebat otak..Aku pun xterfikir.

    ReplyDelete
  4. otak aku mmg hebat...baru tau?

    ReplyDelete
  5. dey ano2 yang dengki erin ni...uols jeles ke? come on...try to be friend with her la...she not as bad as u think..

    my dear yin2...maybe mu shud tukar kete....beli pajero ke..lori ke..tapi sampai ke kaki tu..hahahaha...sabar la yin...hidup ada timbal balik kan...mu rugi kok ni mu untung kot tu...

    kun2...please take care of my dear yin2...

    love u kun..opssss...love u yin2...take care ya...

    lots of love from wangsa maju

    ReplyDelete
  6. gua balas salam lu

    gua juga sayang sama lu..

    ReplyDelete