4/14/10

Drama korea

Last aku tengok drama korea
Tahun 2007
Zaman habis belajar
Coffee Prince
Itu last

Feel itu menghilang
Sebab
Dah xde geng kunyah keropok depan laptop
Dah xde geng share tisu kala hingus meleleh tgk babak sedih
Dah xde geng berwow wow time tengok babak hero hensem
Dah xde geng kala gelak bahah bahah tengok babak hepi
Tengok sorang2,xmampu nak lakukan semua ini
Dulu,1 drama maknanya 16cds maknanya 16jam maknanya sepanjang malam ngadap laptop
Nasib xberasap je laptop
Bila fikir balik,banyak juga usia aku bazirkan tengok drama korea

Bila xde feel,aku hilang semangat mahu menonton
Pupus terus

Dulu juga
HIRO adalah tempat murah bagi aku sebagai student cari cds
Berduyung2 pergi panjat lrt pasar seni berjalan ke kota raya atau petaling street pegi cari cd korea murah
Student,bukan byk sgt duit,biasanya akan share beli ramai2 share tgk share segala dan berharap bila dah kerja ada duit kepuk kepuk pasti akan beli banyak2.
Tinggi betul azam dan cita2.

Dan setahun yang lalu
Manusia yang dah bekerja ini
Menapak ke petaling street
Membeli setengah dozen drama korea
Siap daftar jadi member kedai
dapat potongan murah lagi kononnya

Inilah hasilnya



Aku ada drama korea 6 cerita
Yang aku rasa memang tak akan mampu aku tengok
salah satu aku xbukak2 masih berbalut plastik
Dan aku berhasrat mahu melepaskannya
Siapa berminat,boleh email pada aku.
Aku tak jual pun,bagi terus.
Malas menyemak kat rumah

Best ke tak cerita,boleh google sendiri
Sebab aku tengok sikit2 je crite
tak mampu nak komen best ke tak

-adios-

6 comments:

  1. satu habitat ngan adek farida ni... si adek farida tu sampai tau bahasa korea ...

    ReplyDelete
  2. mana ko semut sesat jauh sangat ni .. bersawang ma..

    ReplyDelete
  3. ko bagi certa tu kat adek farida... dia mau punya

    ReplyDelete
  4. erkkkk
    valid lagi ke ni?
    waaaaaa~ nk cite dalja spring~
    kalu nk bli mahal jgak tu...huhu
    erk..ape emel akak?

    ReplyDelete