3/25/10

Sel basah

25.03.2010

9.40 am

sedang riang ria hala parking
menapak ke kereta
hidupkan enjin
tetibe kereta buat peel
peel xnak hidup
Bunyi macam kambing nak kena sembelih
aku cuba lagi sekali,dua kali,10 kali
start
start
sama jugak
xada hasil

kol dia ---- suruh tunggu dia dtg
kol mofaz ---- suspect batt lanjut usia,nk dtg baiki dan caj rm260

pukul 3 ptg
dia dtg bantu
cek2
air batt setitik haram pon xde
Perkara biasa
Bebel2 sket,aku tadah telinga

*************

Aku rasa sbelum dapat lesen P,patut diajar maintain kereta,bkn setakat ajar bawak je.
"Ini salah sekolah memandu"
Kata aku yang malas nk paham kebodohan diri

5 comments:

  1. aku sudah tinggalkan no pone
    kenapa tak call

    ReplyDelete
  2. call tp indon yang angkat kol.....

    ReplyDelete
  3. aku pun nk tau gak DIA tu sape??hehehehe & adakah dia pun baca blog ko...

    ReplyDelete
  4. Dia baca jugak kot sambil2 lewa..;-)

    ReplyDelete