1/13/10

befday farah

Rupawan macam aku ini ramai yang dengki dan jeles.
Abaikan manusia bodoh yang suka juluk tanpa tunjuk muke.
Setakat sergah bising komen kat blog ape ler sangat..mulut jahat cabul bersaka begitulah..macam ketuk tin kosong..bising je lebih,isi tak ada.kalau berani, perkenalkan diri.gelanggang besarler,Si Pengecut.Anakan!

*********************************************

Tup2 dah hari Khamis
Berlalu macam biasa
Atau aku perlu kata
cepat betul masa berlalu

Semalam besday farah
Biasanya aku wish tgh2 mlm
Kalau tak awalan hari,penghujung hari
Tapi aku lebih setuju
Wish bday patut awal pagi
Biar kegembiraan dia melambung waktu pagi
Penuhkan harinya
Tapi
aku wish dia petang
dan soklan xleh blah yang aku dpt
"apsal kol aku ni?"
aku tergamam
aku sambut juga,dlm nada gelak dibuat2
"hepi bday Farah"
cuba mengembalikan suasana zaman dulu2
Huh
"thanx Erin,ingat jugak mung ke aku"
Aku dikenakan.
Ok.

Bukan itu aku nk ngomelkan.
dia mau aku belanja dia makan
Sempena bday dia
ok,aku setuju
apalah sangat
so
aku tanya
kfc atau mcd?
hahaha
soklan standard

dia nak chilies
KLCC
peel orang dah beranak
Pk nk pow duit aku je
Haha..farah2..

otak jahat aku sekarang ligat bekerja
Aku patut dah start pk
bday aku nun jauh dari sekarang
aku nk makan apa..
Maybe ubi kayu cameron
Biar meraung dia pegi kutip

masa kan cepat berlalu skrang
walaweh

2 comments:

  1. KO NI IKHLAS KE X...NK BELANJA MEMBER KO MAKAN?MCM SIOT JER TULIS BLOG NIE KAN??

    ReplyDelete