1/18/10

kisah aku bz yang hepi

Pelik dunia ini
Manusia hati busuk di mana2..
Kadang2 boleh tergelak sendiri
Aku tahu
ada antara ramai manusia ini
Yang berharap kejatuhan aku
Mungkin senyum sinis
Kalau tahu aku susah

rilek beb..gua hidup senang hati, senang jiwa raga sekarang
Tak perlu nak gertak aku
Perli hatta sindir sekali pun
Malahan terima kasih
top upkan pahala ke aku

bagi yang berminat nak tahu
Aku agak bz sekarang
Malah sangat bz
Bz mencari ilmu
Bz mengejar kerja
Malah kini wiken pun aku kerja
Kekadang harung ke Kelana Jaya
Dan ia tidak mudah
Dari ampang,damansara, kelana jaya,s alam
Huh
Aku dah jd ratu jalanan

Jangan lekas terlonjak suka hati

Ya,aku bz nak mapos

tapi dia ada jd penawar


Sekian

Ps: thanks sayang.

5 comments:

  1. rin arnie dah ada belog baru http://arniyusnitaahmad.blogspot.com/

    manusia busuk mmg senang hati lihat kejatuhan kita.

    ReplyDelete
  2. busy pun hepi ke?haha mcm sy dulu la.suke bile busy,skang lame sgt busy rase nyampah plak uhuk

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  4. utk ano..
    thank u..Moga Allah permudahkan laluan hidupmu dunia akhirat.

    ReplyDelete
  5. arnie..
    byk seh blog kamu...

    damiqula
    kalo apa yg kita buat itu kita suka, kekadang xterasa masa berlalu.apatah lg kalo hati tgh senang.lalala.tp xtaulah akan dtg..bila dah bosan dgn keje,bz 10 minit pun akan rasa cam 10 jam.

    ReplyDelete