1/11/10

Aku berblog

Banyak sangat blog2 hari ini
Tulis macam2
Mengumpat org,tulis blog
Keji org,tulis blog
xpuas ati,blog
puji org je jarang blog
Bese ler,kalo puji org sket pon,mesti kredit pas ke diri juge
aku tulis begini,mesti aku pon kena jugak
Seperti..

-mcmlah ko x berblog
-eleh,tuhan tau hati busuk ko,jgn nk berlakon baiklah
-Blog taik ko ni xyah nk menyemak

Biasalah
Lumrah alam
Bukan semua org akan suka kita

Untuk orang2 yang menyampah blog aku ni
Yang komen kritik macam kenal betul dengan aku
Macam penah tidur sebantal dengan aku

Aku x rugi apa2 pun

Blog aku pun xhias cantik2
Sebab aku xpandai
tak niat nk tarik perhatian org pun
terima kasihlah kepada mohd azri
sebab susah payah create blog ni untuk aku
kalo tak,xberblog aku hari ini

Aku xkaco org
Yang bengong menyibuk marah2 aku apsal?
huduh peel

Ini bukan tempat menunjuk2
Kalau rasa kenal aku base on ruangan ni
silapla..

Jangan berteka teki tuduh aku macam2

Hey!
ko ckp Tuhan tau hati aku..so?ape kaitan dengan ko?

Berani dlm blog je? Picisan.


****aku baru pasang niat nk bersaya2 dlm blog ni...azam baik ni aku tangguhkan dulu..'aku' pon ok juge..jiwa kacau.

3 comments:

  1. hmmm...eleh..diorang jeles tu...abaikan je laa...blogger lain pun facing d same thing..

    ReplyDelete
  2. sabar2..sape tuh..
    g bakar blog dia..hehheh..

    ReplyDelete
  3. ko nk tdo sebantal dgn aku ke??leh gak..aku ok jerr..

    ReplyDelete