6/17/09

Penawar hilang sakit

Bila sakit baru ingat tuhan
Kejinye manusia
Gosh!!!!

Aku tgk bos aku kecik je ari ni
Rasa saiz kepala aku makin besar

Bila nk ilang sakit ni
Mana doraemon kot2 ade ubat ajaib..

Secara serius
Bagi sesiapa yang sakit
Aku nk kongsi ilmu sebenarnya

Untuk sebarang penyakit

-Bacalah al-fatihah 7 kali dan usap ke bahagian yang sakit..
-Minum air suam beserta madu selawat 3 kali

Sembuh dengan izinNya.Insyaallah.



P/s kepada Enny : kejam seh suruh aku bunuh diri.huh.

2 comments:

  1. semek, tekok mu ok dop?
    tu la buat lagi aksi2 ulat beluncas
    kan dah terkene settok karung...
    hope mu ok dh
    walaupun aku suko tapi serius aku cuak tgk muko mu smlm

    hope takdo lagi org gnggu mu mase kite dating..peaceeee..hahahah

    ReplyDelete
  2. Hehehe..tu r..lame xkena settok karung..sori enny..bukan salah gue.huh

    ReplyDelete