6/15/09

Keperempuanan

Aku lupa mau letak isu ini dalam azam tahun baru
Sebab aku xpernah terfikir
Keperempuanan akan menjadi isu pada aku

Sehinggalah..

Ada rakan berkata
"Erin, mesti aku terbahak tgk ko pegang bunga, xleh byg,ngeri2"
"Muyin jiwang?Geli aku"
"Jangan bg Erin pegang budak tu,meraung kan..."
"Aku xpnh tgk ko menangis beb"

Kalau ukuran tahap kefemininan berdasarkan feedback diatas
Aku rasa cam aku bapok plak

Kritikal sgt ke aku?
Oh kawan,jgn bandingkan aku dgn diri memasing
Kita berlainan genetik
Aku asal 10 kacukan
Mestilah unik dan terpilih

Macam mana mau perempuan?
Perempuan sejati kena lembut?
Perlukah?
Cakap suara berbisik?
Gelak tutup mulut?

Ngeri aku tahap serius

Ohhhh..tidak..
Mati gue...
Meh praktis
Gelak tutup mulut..elak lalat masuk..huh.

1 comment:

  1. Erin, letak gambar la..leh tgk erin dah ayu ke tak skrg..hik..hik

    ReplyDelete