6/23/09

labu dan labi..

Aku saje post picture ni
Kasi 2 ekor nyet ini glem..


Izinkan mak yer anak2
Memberi sedikit pujian
Ikhlas dari hati sanubari
Mak yang baik ni
Sebagai jasa
Hohoho...kredit pada makhluk yang edit pic hodoh tu

Yang belah kanan tu
Sengih2 cam lembu kenyang
Sepet mata2
Sebijik cam lembu kenyang brenang dalam air taik

Yang belah kiri tu plak
Dah abis kontrol ke tu?
Sengeh2 sampai ke telinga..huh
Budget lawo ler tu

Dan ape kes muyin2 ni...
aku seris beb
Picture tu kurang cahaya
Kurang berseri
Cahaya muke aku je mampu cantikkan pic tu
Means..
Kalo aku ada dlm pic tu
Pic tu leh hantar ke majalah Intrend, Kosmopolitan, Remaja, Voge, Seventeen
Syaratnya aku kat tengah2
Dengan tagline

"Puteri idaman malaya...dengan dayang2"

Sekian...

5 comments:

  1. muyin...mu nk kene nyekeh ye...xpe2..ada ubi ada batas beb..hari ni jugop aku balas...jgn lupee..byk koleksi mu ngn aku weh...(setan naik tanduk)

    ReplyDelete
  2. penoh tgk setan taring panjang????pic mung ari tu time lepak2 ngan dalila pon aku ada nih...cuteeeeeeeeeee betul mung time tu......

    ReplyDelete
  3. hudohnya tatabahasa melayu sepupu aku ni...

    ReplyDelete
  4. Salina,
    Bile nk lepak dgn kiteorg..bebudak mengong2 ni(kecuali aku)

    Syipak,
    Aku kan duk german 20 tahun...camniler...

    ReplyDelete