4/20/09

Suatu episod di hujung minggu

Baru2 ini aku libatkan diri
Secara pasif
Dalam satu keramaian
Di tepi tasik
Yang separa indah

Sambil layan Paddle Boat
Sambil reliese tension
Dengan Thai Traditional Massage
(aku tak tau ape org tua tu mkn,tangan dia kuat betul)
Bersuaralatar DJs spinning music yang nonstop
Bingit dan bingar

Dan seperti biasa
Ada selit2
Dengan pertunjukan
Kali ini oleh Pole Dancer
Bawak khas dari Thailand
Bergayut memanjat cam monyet
Aku layan je
Macam biasa

Sambil relax
Sambil cuci mata
Dengan acara wajib

Makan
Makan
Hingga terbungkang..

Selit2...

Monyet yang pakar bergayut

Gayut nyet,jangan xgayut..

Agaknya memang selalu praktis posing camni kot..

Aku bg 2/5 bintang
Bintang kecik
Stakat panjat tiang
Aku pon boleh
Panjat pokok petai yang penuh dgn kerengga
Lagi mencabar

Tapi
Makanan memang gempak
Semua chef import dari Thailand
Aku tahap kebulur time tu
Xsempat nak snap
Ngeh2...

2 comments: