3/4/09

Dell yang kukenal

(xde kaitan dgn brand Dell)

Masih lagi pasal kawan..
Semalam, aku lepak dengan Enny dan Dell.

Tapi ada satu perkara dah sesakkan otak aku di kala itu.

Dell sbenarnya bini org,I mean dah kawen.Tgh pregnant.

Sebenarnya,takde ape yang pelik pon pasal org kawen dan pregnant.Yang peliknya, org itu kawan aku.Yang peliknya, aku xtau.Sungguh.

Musykil.5-6 kali aku cucuk perut dia cari kepastian.Aku rasa nk gelak. Dia pulak buat muke toye...Saiz perut dia memungkinkan tp otak aku xleh tafsir.Aku bukan tok bidan.Aku pon xpaham apsal aku cucuk perut dia.Argggghhh..

Lalu persoalan2 berikut menerjah dlm kepala aku.
-Bebudak ni sedang mainkan aku ke?
-Takkan si Dell kawin aku xtau????Ni lagi musykil...
-Spesis tu xnampak cam org dah kawin..betul ke??
-Pregnant??baru jer jogging 15 round ari tu..
-Ni bukan kali pertama aku jumpe Dell,masakan ari ni baru kuar cite ni??
-Takkan aku tak dijemput??(alasan:xdpt kontek aku time tu)xlogik!!!!!!!!

Ni lagi pelik..

Kata enny"Dlm ramai2 budak YT, mung sorang je yg tak tau dia dah kawen"..aik!!Kebiasaannya, walau aku xnak tau, mesti akan tertau walau camne pon.

Kalau betul, tahniah kuucapkan..walaupun dia kawen dah lama..(ikut kata dia).

TAPI

Kalau tak, tauler langit tinggi rendah..memang pandai berlakonler korang...ank beranak setan.huh..

p/s: Sesape kenal Dell (MRSM YT Dungun-4th batch)konpemkan dgn aku..ape status manusia ini..refer pic bawah...hahahaha.

3 comments:

  1. weh, perlu ke komen aku mcm ni~uhu.
    aku guro je.hahaha

    aku masih lagi singgle, virgin lagi tau.
    neway, sorry r weh, saje nok memin nge mg.
    len kx nk berlakon kena ada watak sampingan yb besh~thanks to ernny!

    ReplyDelete
  2. kepada pengomen..anda terbukti seorang yang xtau membaca..bertanya kepada empunya bodi?kalo empunye bodi menipu, akan terungkapkah wahai si bacul?

    ReplyDelete