3/3/09

makhluk itu kupanggil kawan

Aku xsuka sangat nk hebahkan langau2 yang menghurung aku selama ini..Tp bila nama aku disebut2, dipuji2 dalam beberapa blog walau byk tersirat dari tersurat(jenuh aku tafsir),anggaplah ni respon dari aku..

.........
KAWAN
Aku tak ramai kawan.Kalau aku suka, si KAWAN itu xkan hilang jejak aku dan begitulah sebaliknya.Senang paham kan?

Aku pown xsampai hati nk list downkan kwn2 aku..terasa lak nanti kalo xde dalam list.
Cuma ni respon bagi makhluk2 di bawah yang mungkin saja nk cari pasal dgn aku..

.........
Enny (aku janji nk taruk nama dia plg atas)
Aku xkan ngaku dia ni baik sebab mulut dia mmg laser peringkat 7.Aku penah buli dia zaman dulu2 tp hebatnya, dia antara kawan yang rapat dengan aku sehingga kini.Jogging lps ni 5 round lak yer..
(x sampai ati nk letak pic comel mung,hakhakhak(aku takut mung balas dendam)

Faza
Hmmm..si comel ini..huh..xreti nk komen..cakap laju,makan laju,jalan laju...budak ni dalam poket aku.Kawan susah senang,lebih dari 10 tahun aku ngadap muke dia. Kawan sejati sukar dicari,betul x,paja??

Zila
Sama cam faza...gelak je time aku wat lawak bodoh..(Spesis ni ajaib..aku xtau camne dia bleh tahan telinga dgr sore aku) besh2,roomate aku ni mmg hebat..sape leh challenge dia tgk movie berjam2?Faza?Sai?Munoh?Erk..

Munoh
Mereka kenal dia sebagai AB tp aku dah terbiasa panggil Munoh.Dah tabiat walau dpn org seribu(dan seme org tau sore aku mmg kuat)Aku segan sikit dgn minah ni..Aku sedikit toyol dan aura dia byk mematahkan taring aku..hahaha.nasib baik ada dia, yg lain pandai asah jer..

Hajar
Kawan dari sekolah rendah..aku takut nk komen dia ni lebih2..dia ni, arghhh!!cam my sibling.rumah aku rumahnyer, ibunya ibuku..hehehe..dia minat KRU..(ktorg penah melalak tepi sawah) zaman kanak2 byk aku habiskan dgn dia.Kalo balik ganu,dia mesti aku roger.rindu ke mung r,kambing!!

Azizi
Ini ada satu lagi spesis.Pengkritik tetap.Pada pandangannya, xde org lain sehebat/sebagus/sekacak dia.Tahap perasan peringkat dewa.Mulut lancangnya mmg xleh diubati tp dia kawan yang baik.Aku xkan puji dia lebih2.Tidak sama sekali.Neber.
...................................................

Aku xaktifkan komen..harap maklum.
P/s: Oi,memasing dah tua bangka,gune bahasa sopan sket..cam aku xpenah ajar camne nk jd ayu berbudi cam aku.huh.

No comments:

Post a Comment