3/12/09

dadih wit fruit flavourzzzzzzzzzzzz..

Aku harap peristiwa semalam xberulang

2.00 am....
Kung kang kung kang...

Aku terbangun..(Lagak macam ibu kucing bila rasa diri terancam)
Cuba pasang telinga
Menganalisa sumber bunyi
Sah...dari dapur.

Dengan separa mamai, lagak seperti detektif pencen, aku menapak ke dapur.
Nampak seekor makhluk kacau periuk.
Dinihari...embun tgh berlumba turun,aku konpius..buang tebiat agaknya.

Hasil kebzbodian aku, mengendap di dapur, sampai ke pg aku xtidur.
Teman hantu kacau dadih

Jadi tukang rasa
Nak muntah aku bila keladi campur honeydew
Cam mangsa tabung uji je

Pengkritik separa mamai

Sambil telinga aku layan org ngumpat
~Sori org kampung, sori bebudak opis hantu
~Sori makcik indon tukang sapu
~Sori blablabla
Aku xkenal pon, dikira makan daging sedara ke??

Dan pagi itu, aku kekenyangan kerana dadih
Banyak betul aku telan..

1 comment: