3/19/09

berubahkah anda???

Besh2..
Mungkin aku patut letak pic dulu dan sekarang
Baru gempak.

Adoilaaaaaaa...

Aku xkisah kalau Mimi atau Hanan atau Nabila tampak feminin tp bila geng selempit zaman sekolah yang dulunya ala2 brutal gitu..(enny,jija,sarah,farah-aku berjaya khutbahkan dia))berubah,aku dah gatal usus..

Apatah lg bila terbayang betapa tomboynya Sasnor dgn kemeja kotak2 yang oversized..xmasuk lg style jalan huyung hayang cam org mabuk todi tu kini dah berubah persis seorang model...

Lagi parah bila adik aku sendiri..dulu cam minah rempit..skrg mata berkaler2 kalahkan aku.

Dalila sendiri dah buktikan betapa kuasa make up mampu mengubah perempuan.

Belom tgk Mc Sue lg yang dulunya poyo2 nk mampus skrang dah galas handbag..

Munoh je aku tgk makin baik dgn fesyen muslimahnya..aku surrender..

Ramai betul org transform..

Geng2 aku cam tgh bertahan..
Tak tahulah kalau Zila dalam diam2 dah mula sarung dress..
Atau Aini dah bercatwalk skrg..
Untuk budak dlm pocketku...kita pon kena buat sesuatu..lps dapat rumah sewa.huahuahua..

bile nk buat reunion weiiiiiiii
Aku nk kutuk kaw2 ni..
p/s: Wong kalau ada mesti ckp pasal susu..bisnes2..

3 comments:

  1. ngutuk je keje....takpe rin, update sokmo ngn blog aku..once i get to wangsa maju. gmbar2 mu dulu aku uplad..dun worry bebeh!!muax!

    ReplyDelete
  2. enny,
    hohoho..bkn ugutan tp kalo brani tanggung akibatnyer,buatler syg intan payung delima batu kayu plastik..huh!

    ReplyDelete
  3. Huhu.. Cmane Semut Ni Leh Patah Kaki? Kene Gigit Ngan Lipas Ke Atau Ade Budak Yang Main Tarik² Kaki Die?

    ReplyDelete