3/22/09

Squid yang ke-6

Kalau budak, dah masuk tadika
Kalau kucing,dah beranak 8 kali
Kalau kereta, dah nk abis ansuran kotnyer..




Sedar xsedar, 6 tahun sudah berlalu
SQUID yang aku kenal
Xbanyak yang berubah
Semua pasal SQUID sgt menyenangkan

Yang penting,
SQUID ada raja yang kool
Tentera2 yang hebat
Dan bunga 3 kuntum yang xkembang2
Erk..

Semoga tahun ini SQUID jd makin kebal
tempuh segalanya..
Amin

Buat kawan..
Dean,
takziah atas kehilangan motor..kesedihan berganda..ManU kalah lg smlm..malu beb.Sudahlah jatuh,tertiarap,bertimpa2..hahaha..jc wat kain buruk jelah.lap tingkap.huhuhu.

Dan di waktu ini..
Aku masih pening tafsir tulisan bos aku...xde bakat jd translator...maybe sbb tu aku xjadi doktor..tulisan aku cantik sgt...



2 comments:

  1. gapodio rima la bos mu tulih?

    ReplyDelete
  2. 60% je aku paham..tiap kali dia nk stat menulis,aku kena 150% concentrate..tulisan ya ampun...

    ReplyDelete