3/20/15

Sabun madu organik + kulit kayu manis

Assalammualaikum semua
tak tahu jika masih mempunyai pembaca atau tak

lama sungguh tidak menulis di sini

bila usia meningkat ni, aku sudah menjadi pengguna tegar bahan organik..mungkin tahap obses
memang jarang mekap.aku memang malas nak tampal2.serius cakap.guna sabun je buat pencuci muka.memang tak gebu licin berkilat melepak tapi aku suka dah kulit aku tanpa noda dan senang nak jaga.

ni rasa habis putih dah pancaran terus dari matahari gitewww.
Kesan baik guna bahan organik ini sudah mula dirasai..memandangkan aku bukan pengikut setia regim kecantikan, maka kulit muka aku tidak terhakis teruk dengan produk2 kimia di pasaran.

dan ini ada 1 jenis produk nak dikongsi dengan semua

keluaran mommy meletop semestinya
sabun kulit kayu manis campur madu

buihnya dari peria laut, so memang tak berbuih sangat
tanpa kimia semestinya
bebas pewangi, bebas pewarna, bebas pengawet
warnanya asli dari bahannya iaitu madu dan kulit kayu manis

elok untuk seisi keluarga
aku rasa ramai dah tahu fungsi madu untuk kulit
melembabkan kulit
dan fngsi kulit kayu manis untuk parut jerawat, jeragat dan sebagainya.
2 kombinasi ini memang sesuai untuk kulit.
rasa ringan je dan fresh je lepas cuci muka

anak2 kat hostel pun boleh guna
nak jimat potong kecik2.



Aku rasa mana2 yang guna produk mommymeletop tahulah mcm mana eloknya produk mommymeletop. memang giler organik.dan dibuat best untuk dapat hasil yang best. yang penting kualitinya dijaga sendiri.mutunya. dan resepi membuatnya. malah tak keterlaluan kalau dikatakan sabun ni korang nak makan pun xpe. resepinya dari kedai bakery sahaja.


oklah.
kepada yang nak order boleh hubungi 0172390072
stock sentiasa ada insyaallah

No comments:

Post a Comment