10/17/12

Hilang dara dan manjakani




Semenjak dua ini ada yang bertanya mampukah manjakani merawat  hilang dara atau hilang keperawanan.

Kebiasaanya saya memberi jawapan serbuk manjakani yang sy jual ini kesannya dapat dirasai selepas 2-3 minggu jika diamal secara konsisten.kesan yang bagaimana? Yang ini untuk keperawanan.boleh tanya suami masing2. Insyaallah mereka akan berpuas hati..Kalau untuk kecutkan jerawat tu,pakai mlm ni,pagi esok pon dah boleh tengok dan rasa jerawat nasi tu mengecut..apatah lagi jerawat yang tak ada mata tu..tetiba menggunung merah..yang tu sakit tau..boleh cuba tampal manjakani kat jerawat tu insyaallah akan kecut..erk,sy nak bercakap pasal keperawanan..dah melalut ke jerawat pula.

Ada pun tentulah untuk memulihkan selaput dara yang terkoyak itu tidak mungkin tapi untuk mengetatkan faraj tu insyaallah boleh.sebab itu penggunaan manjakani tidak boleh overdose..nanti tentu ada yang melawak"bimbangnya terkatup terus" betul ke tidak tertutup terus tu hanya tuhan yang tahu tapi apa apa yang kita guna/ makan/ pakai pon xboleh extreme dan melebihi had,nanti lain pula jadinya.termasuklah kes manjakani ini.kalau kapsul tu sebiji satu hari dah memadai.

Cuma apa saya boleh kata,bagi mereka yang bertanya bolehkah manjakani mengembalikan dara yang hilang tentulah mustahil tapi ia mampu mengetatkan apa apa yang longgar.dengan izin Allah:)



Sesiapa yang berminat untuk mengetahui lanjut mcm biasa boleh hubungi saya untuk keterangan lanjut

0172390072 rina

No comments:

Post a Comment