10/24/12

Babyjaya damansara utama servis teruk

Salam semua
Sangat panas hati
Ok...seminggu dua ini aku bercadang mahu belikan walker untuk anak teruna aku
Macam elok hari ini selepas cucuk 6 bulan
Aku nak belikan dia walker

So,aku pon pergi ke baby jaya damansara utama
Memang aku aim little bean walker 3 in 1
Harga rm299
Sebelum ini aku survey melalui internet sahaja
Memang aku nak tengok benda tu in real lah kan
Sebelum membeli,sesuai ke tak untuk darwisy
Mungkin murah bagi orang lain,tapi bagi aku macam nak bagi anak kereta ferrari
Aku nak melabur tapi biar aku puas hati
Xkesahlah laki aku kata aku yang bersungguh nak,udak tu xreti paham bahasa pon
Tahu hisap jari je
Takpe...janji aku puas hati bagi anak aku apa aku nak
Boleh gitu?hahaha
Back to story...

Apek jual tu dah lah layan nak x nak je
Tak ada yang sample dah buka
Kalau nak,terus angkut kotak koko mcm baru keluar kargo tu
Aku pahamlah
Tapi layanlah elok2
Kau menjual macam mana
Customer tak boleh tgk sentuh pegang rasa test ke mehh????
Terus aku hangin xjadi beli


Dan
Aku dah tak nak pergi sana lagi

Lagipun barang2 sana semua mcm berdebu
Macam kedai lama
Patutlah tiap kali aku pergi
Xpernah ada customer lain
Bye

2 comments:

  1. The service in babyjaya really sucks! The man that attended to me was unfriendly and hostile. How to do business with such bad attitude! Boycott this place!

    ReplyDelete
  2. Yes Kevin..really sucks.unfortunately I have to passed by every day to my office.but seriously,not recommended.

    ReplyDelete