7/6/11

cerita tgh minggu


sofa yang sy duduk ini harganya RM30,000++..entah mampu atau tidak untuk saya miliki 1 mcm ini..satu hari nanti

siapa yang xnak kaya kan


baru kejap td saya dimarahi bos,sebab menjawab
mungkin salah saya,suka mempertikai
saya tahu co ini dia punya
tapi apa2 saya yang hadap
dia hanya (@ d end)hanya dapat report
kerana semua orang menurut
co ini menjadi seperti yang xsepatutnya
*******************

kelmarin saya pergi jog lepas kerja,lepas tu tapau mknn kat pasar malam
rasa panjang masa pada hari tersebut
byk aktiviti boleh buat
sama hal dengan semalam
saya merayap dari ampang hingga ke s alam
merayap kedai perabot,kedai tudung
kerja opis terbengkalai

apabila kawan saya bermasalah
saya turut terasa kesannya
dunia hari ini
memang buat manusia penting diri
yang baik akan tertindas
begitulah selalunya

bagi pihak bos saya
saya tahu dia akan menyampah
sebab saya suka menjawab
mmg xelok
tapi bila cara dia xbetul
saya bukan manusia yang hanya menurut
membuta sebab gaji
mungkin saya xsesuai kerja dengan dia
mungkin..

No comments:

Post a Comment