7/10/11

1st wiken 7/11

Salam semua
wiken ini satu reunion kecil antara ernny,faza dan saya telah berlaku
dikala umat manusia Malaysia sibuk dengan BERSIH 2.0
kami sibuk buat hal sendiri,buat hal sendiri pakej 2hari 1 malam

selain masak2,bangun lewat tengahari,menonton wayang lewat malam cerita Mr. Popper's Penguins ,yang bagi saya hanya cerita ringan yang macam biasa ada nilai kekeluargaan dan membuat saya tersenyum melihat telatah pingu dan jim carrey,tanpa mengantuk walau sudah jam 2..apa saya nak cakap..saya gumbira

sedikit pic di ikea





sebelum hantar Ernny ke rumahnya
telah singgah ambil angin dan makan2 di area masjid putrajaya
dan singgah ke masjid juga
lalu dapat 3 jubah ini

apakah tandanya?
muahahaha..ye,pakaian kami xcukup syarat

saya mungkin ke Singapore wiken ini
tengah sibuk plan dan harap akan bawak berita gembira
yeyehhh

1 comment:

  1. safe journey and enjoy your wikeng! muax!

    budak MRSM masak curlast ok!

    ReplyDelete