6/23/11

kenduri doa selamat

alhamdulillah..selesai jugak semuanya

kenduri doa selamat dan tahlil berjalan dengan lancar
banyak peristiwa terjadi
baik manis mahupun sedih
tp akhirnya rumah itu siap juga
saya gembira.sgt gembira
selesai satu fasa


jiran baik hati bagi telah cupcake
sangat comel,saya suka cupcake tanpa krim2 putar
dan ini seris enak ada inti tat,blueberry,choc kat dalam
dengan kaler memukau


xdapat tahan sembunyi beberapa biji dalam bag,sangat buruk peel




pinggan saya..ngeh2..


antara menu...dah org angkat ke dapur,baru saya snap..


adik saya dan suaminya..baru sampai dari terengganu


cik paja dan baju kurung.asalnya dia nk pakai baju keje je,tapi berubah pikiran di saat akhir.muahahaha.(saya xsampai ati nk pos pic dia blk keje)


saya dan adik


lunch pada jumaat ini

memandangkan rumah kakak saya terletak hampir dengan opis
xde sebab saya xlepak rumah dia dikala lunch sambil mengepow nasik
saya harap dia rajin masak lepas ini
saya juga harap bos saya xkesah saya lepak sana lama2 sambil main mahjong dengan bini dia..(ape kes ini)

*sedang pk aktiviti untuk esok.warghhh!

No comments:

Post a Comment