5/12/11

saya dan hari kelahiran


*saya dan mama


Salam sejahtera

11.05.2011
Genap saya 26thn ikut kalendar omputeh
Agak malu mahu hebohkan bday sendiri
Pukul 12 mlm itu
Xde sape pun wish
Hampeh!
Dan saya menci!! Facebook
Orang sekarang dah pandai wish ikut fb je
(saya pun camtu juge)
Pagi tu je
Bazilah msg sy
Ernny bbm saya,mc yuh juga
Cik paja buat surprise..i loike ! tks cik paja

Kebiasaannya saya kol mama remind dia bday saya
Paksa dia wish
Paksa dia bagi hadiah
Apakan daya
Saya anak yatim kini

Kebiasaaanya juga,saya cuti hari bday saya
Pergi jumpa kakak2 saya
Paksa/mintak hadiah
Sangat xsenonoh kan?
Macam tahun lepas
Kak mi bagi saya cash
Beli hadiah sendiri

Saya xperlu cerita rentetan kejadian2 lepas
Tapi memang saya suka bila hari kesambutan kelahiran itu

Mari berbalik pada 11.05.2011
Tahun ini saya sudah jadi bini orang
Sang suami,gile kentang muke selamba mcm xtau bday saya
Saya memang x remind dia
Dia futsal di hari kejadian dan balik dengan kek yang berlilin lewat tengah mlm
Terkejut beruk le juga..dalam mamai2,saya tiup lilin

*kek lewat malam

Pada umur 26 ini
Alhamdulillah
Saya masih insan ini
Dengan kerja xseberapa,gaji yang sangat berapa
Tuhan murahkan rezki untuk saya
Saya kehilangan mama
Tapi hubungan kami adik beradik semakin kukuh
Mungkin berasakan kami tidak punyai sesiapa
Bergantung sesame sendiri sahaja

Pada umur 26 ini
Saya sudah punyai suami
Dan saya harap bahagia
Hingga ke akhirnya

Tiada hadiah yang lebih bermakna pada usia ini
Selain hidup penuh dengan kasih sayang
Saya mahukan kejayaan
Doakan saya untuk itu


*tahun lepas saya muak dgn manhattan dan merepek xkan dtg lg tp tahun ini saya pegi lagi dan masih merepek xkan pegi lg dah..

*mcm xkan guna ini..

*cookies cik paja..nyum2..

carkuehtiaww sarat udang isi ketam sutun kerang.little penang street.

No comments:

Post a Comment