3/22/11

mekap dan saya





Bercakap pasal mekap

saya ada lipstik
yang hanya akan beli baru jika saya bosan menggunakan yang lama
ada hari saya rajin sapu lipstik
ada hari akan terlupa,malas
dalam pada itu,adalah juga 3-4 batang lipstik kini
namun bagi saya,dalam byk2
saya plg suka magicmood nutrimetics

saya penah ada revlon,maybeline,DCL punye pon
tapi bibir akan kering,warna lipstik tidak menyerap bibir,berkuping
warna tidak sekata
lepas tu basi dalam bag
dan kembali ke magicmood

cuma sejak saya selalu jadi model mekap
sedikit sebanyak saya terbiasa dengan shading,contras kaler,dan lain2
maka terbiasa pula dengan jenis mekap yang diguna dan bulu mata palsu xmo tertinggal


dan saya kenal CLIO
brand ini datang dari korea
boleh bukak clio website utk tahu lanjut
barang mekap brand ini agak mahal bagi org mcm saya
blusher dah RM140.00
lipstik lipgloss tiap satu hampir seratus
tapi harga dan kualiti mmg seiring kan

sejak guna lipstik clio 2 hari
bibir lembab je,warna maintain,
warna sekata dan tahan lama
warna2 sangat menarik hati
tp kaler yg paling saya suka peachpink..pink slow ada oren2 sikit
lipgloss pula
akan buat kaler lipstik shining2 mcm ada lapisan plastik gitu
nampak mungil
dan kaler akan jd lebih soft

begitu juga dengan blusher
sapu sikit dah berbekas
ada 3 kaler,peach pink dan brown


blusher

dari mata turun ke hati
memula tengok bekas dia
mcm sangat cantik
dengan lukisan2
dan memang superb

sy nak aim 2 way cake foundation dia pula
kulit akan jd licin bercahaya
wah wah wah
keja mahu melawa je skrg


bagi mereka yang tahu brand ini
di Malaysia
Stella In International ada jual product ini
yg dalam pengetahuan saya
maybe ada lg org perseorangan yg jual

boleh pegi PJ cari kat Stella
dan layanan mereka superb
mereka akan test mekap kat kita
utk tahu warna yang sesuai

memang saya bukan ahli mekap
tapi bila dapat layanan bagus
macam dijampi2 utk berbelanja
muahahaha

pasal CLIO
i like!

1 comment:

  1. SALAM CIK SEMUT
    KALAU CIK SEMUT MAU PEDAJAL BOS AJAK GUA SEKALI BARU SYOK

    ReplyDelete