2/22/11

rakan sekerja dan saya



susah betul nak cari kwn yg baik sekarang
ramai yg bermuka2
dan kadangkala saya sendiri pon begitu
kerana kepentingan diri
terpaksa bermanis mulut
pastu umpat belakang
dan umpat
kekadang dia tidak sy kenali
tp cerita pasalnya sampai dlu pada sy

bonus bg saya
opis saya 3 sahaja perempuan
lain umur,lain position,lain tahap respek
jd kurang sikit nak bergossip

dan penting untuk kekalkan border
jangan biarkan rakan sekerja mengenali anda
sy xsuka konsep bespren dgn rakan sekerja
saya skeptikal
dan tentunya bersebab

buat kwn sy
yg sedang bermasalah dgn kwn sekerja,kawan serumah(org yang sama)
belom terlambat..
untuk betulkan keadaan
gudluck frend

1 comment:

  1. oh weee..new fresher layout @ semut sesat..
    it give brighter way for semut to find a way out..ahaks.

    besfren dgn rakan sekerja? it is a NO WAY MAN!

    lagila ddk serumah...aku xmo..

    kepada kawanmu jua kawanku..cool je ok..do not bother too much..have faith..u re strong enuf to face it ok!

    ReplyDelete