2/28/11

mama denel..get well soon

balik dari tesco td
saya bukak fb
sangat terkejut membaca komen denel
mamanya berada di ward
darah tinggi
kini di shah alam

cepat2 saya kol denel
bertanya lanjut
tenangkan dia
hati saya resah
darah berderau
saya harap dia tidak apa2
tentu saya tidak mahu tunjuk kerisauan saya pd denel
saya mahu dia tabah
dan harap semua ok

melihat mama farah
mcm melihat mama sendiri
saya harap esok saya boleh lawat dia
hrp dia discharge cepat2

buat denel
tabahkan hati ye

**************
saya usaha bayar saman hari ini
tp bila melihat q yang panjang
saya putus harapan

sekarang juga mcm saya gian mahu karok
kelmarin,lepas pekena karok dengan cik paja
esokkannya saya ajak suami berkarok
walau suara pecah
tapi hati puas
muahahaha
(cik paja mesti hanjaaatttt kalo tau ini)

No comments:

Post a Comment