11/10/10

HAPPY dan saya


Ohhh
Percaya atau tidak
Saya hepi dan langsung wujud entry ini

Mungkin sebab saya terkena matahari pagi td
Seawal jam sembilan sudah keluar rumah
Meredah jammed pagi yang jarang berlaku
Saya macam mendapat penghidupan
Rasa saya sedikit normal,mcm org lain hari ini
Bolehkah begitu?

Minggu ini memang memeranjatkan
Saya tidak sangka
Rezeki bergolek di depan mata
Indah dan lancar
Ohhh..saya sangat gembira

Satu demi satu menjadi mudah
Dan saya bersyukur untuk itu
Terima kasih tuhan
Kerana memberi kegembiraan sebanyak ini
saya harap
rasa gembira ini saya boleh dakap
sampai bila2..
hihihi..

4 comments:

  1. patut la org cakap matahari tu ada vitamin d boley buat org heppy

    ReplyDelete
  2. so selalu lah bgn awal utk mendapat rezki yg dtg bergolek okehhhh :D

    ReplyDelete
  3. Ape,pehh..
    brutal,aku caya gak
    paja,hihihih,aku ngaku..

    ReplyDelete