11/7/10

DEEPAVALI dan saya

Kala hati berperang mahu balik atau tidak
Aku serbis jugak kereta dan pagi jumaat itu
pagi-pagi buta,kala india nak beraya
aku panaskan enjin dan balik kampung
tinggalkan kl dengan berat hati,ewah2

selalunya aku exit kat tol jabor
tp kali ini aku exit kat tol kuantan
kononnya mau lalu bukit goh
sesat2 manja dalam kelapa sawit
aku terbayangkan video klip siti
mcm aku plak yang jd siti
warghhh
lagu ape tu,yang dalam hutan2 sikit tu
ntah..malas pk
(paja mesti tau)

antara misi aku blk
sebab kawan baek zaman main gali lubang cacing nak tunang
gadis ganier nak tunang
harusler aku terlibat
harus!harus!walau tersepit
harus!yakinkan diri


*inilah kawan aku yang sama2 mandi baruh dulu,besar2 sape sangka gini rupa?

pagi aku sampai rumah dia
dia sambut aku di muka pintu
ohh kawan aku
waktu itu pegun dengan sendiri
aku sendiri tidak sangka
dari berkudis buta
akhirnya menjadi tunangan org
ohhhhhh
tahniah my pren
sekor lg kawan aku nk menghilang

usai majlis,,hanya perut aktifkan diri
besh nasik minyak
xsempat nak risik siapa yang masak

malam itu
depan rumah aku
berlaku eksiden
kami memainkan peranan 1 keluarga sebab rumah plg hampir
aku dah lama tak goncang hati nafas laju berdebar takut
tgk eksiden
harap mangsa yang mungkin patah leher itu selamat

1 comment:

  1. lagu 'seindah biase' aunty..

    p/s: giler laa ko drive sorang2 lalu situ beb..

    ReplyDelete