9/28/10

isytiharan minggu yang bz


waaaa
mantap juga tgk pada tajuk

mak aku kata,
kalau orang tu kekadang nampak cam lawa,kekadang nampak cam xberapa lawa, tu maknanya orang tu mmg xlawa.

aku xtau apa kaitannya dgn cite aku skrg tp oh oh sekadar terlintas dan itu hanya pendapat peribadinya sahaja.tiada kajian khusus dijalankan untuk statement mak aku itu.


betullah kata orang
sebelum menjalankan perniagaan
penuhkan dulu ilmu di dada
nk tunggu ilmu penuh,maybe dah tua
bila dah tua,xkan baru nk start bisnes
lalu wujudlah golongan macam aku
sambil bisnes,sbb kurang ilmu,maka salah sana sini
bila salah,kena marah,kerugian, belajar secara xlangsung

setelah sekian lama
dah tiba masanya
aku facebookkan dobi ini
set up sistem POS sendiri
untuk senangkan semua
dan itulah yang aku buat minggu ini

minggu lepas
dikala jalan jammed dgn manusia yg berulangalik ke open house
aku dan pakwe giat buat akaun di opis lama
pun xsettle2 juga
harap Allah permudahkan segala
rezeki sudah datang
hanya terletak pada diri
mahu sambut atau lepas

3 comments:

  1. owhhhh sgt kasihan pada aunty saya ;'(

    ReplyDelete
  2. err maknya nak cakap anak dia lawa dan cantik ,pandai..tapi asyik jadi semut yang sesat...

    lama tak singgah

    ReplyDelete
  3. faza...wiii

    brutal..ye r..lama kamu xsinggah.wii

    ReplyDelete