9/23/10

baju kurung demam


kaitan antara pokok kelapa dan raya masih dianggap misteri



raya dan baju kurung mmg xleh dipisah
dan raya dan batuk sakit demam pon sama
maybe sebab musim raya banyak makan
makan dan minum pon xbleh pisah
minum mestila yang sejuk
minum dan sejuk pun xbleh pisah
ohh..fahamkah maksud semua ini?

aku nk ckp musim raya minum air sejuk byk mkn
sebabkan sakit demam
dan aku xterkecuali
ohhh..

sakit2..
walau aku xperlu tunjuk sebab kaw2 mau mc
bila siap seme
aku pulang saja ke rumah
mc sendiri
tp henfon aku xmc
tetap ganggu
aku mc pon xde guna

sebab mau adakan open house
dari katering, sediakan tempat,susun meja segala kerusi
sediakan menu yang sesuai
cari tempat yg masak besh
panggil tetamu,sediakan kad jemputan
cd raya x lupa,sound system
bahagi tugas
semuanya aku terbelajar
dalam batuk demam puru2 ini
arghhh

bahagianya rasa..:-)

4 comments: