8/11/10

ramadhan 2

sekarang macam sangat semangat mahu rekod kisah hidup sepanjang ramadhan

yeahhh


semalam
aku keluar panjat jalan pukul 5 ptg dan jalan superb ok tanpa separa jammed seperti selalunya.
heran
kemana semua org?
sepatutnya aku sampai lewat
budget jammed
ngam2 balik dari bazar terus berbuka
tp sebab dah terbalik awal
aku lengah2
tangguh2
awal lagi ni...

dan
pukul 7 tepat aku mula menapak ke bazar
semalam tugas aku ialah membeli air minuman
(abaikan tahap malas org bujang bancuh air)
serius
impak hari pertama ramadhan
semua makanan licin
tinggal saki baki je
gerai makcik yang aku tau kueh pagi dia jual xsedap lansun dan xpenah abis itu pun boleh licin
marbelessss
roti john yang byk kuah daging dari daging pun penuh org beratur
dan di gerai tebu yang manusia tengah berasak beratur itu
terselit seorang aku
dapatlah sebungkus air tebu cuma

cukuple tu nak
rezeki semalam dari bazar
hari ni
aku plan nk menapak pukul 6 plak

#aku rasa jalanraya kurang jammed sebab umat manusia ke bazar kot




kenapa koci rasa sedap bila lapar?

3 comments:

  1. air sirap ayam goring nasik putih lagi sedap

    ReplyDelete
  2. brutal,
    rasanya kalo tambah kicap sikit lagi sedap.marbelessss.
    paja,
    bila time lapar,semua akan nampak sedap.x gitu?

    ReplyDelete