5/10/10

Wiken yang ditunggu

(spesel entry untuk cik paja)

Cik paja sudah lama mau tukar telefon
Perlukah aku cerita pasal telefon nokia antik dia itu?
ok..aku cerita sikit
Dulu,telefon dia dikira sangat wow
polifonik dan berkaler
sangat intrend
Ini cerita bertahun dahulu
dan dia sangat setia
dengan telefon itu
sehinggalah
sabtu lepas
cik paja sudah berpaling tadah
tadah telepon baru

dah sangat moden

aku tumpang bangga
hip2..
dan peel orang dapat tepon baru
aku kat tepi pon dia dah xmo layan


aku rasa cik paja masih demam tepon baru


kepada sesape kekawan yang kenal cik paja..sila2lah tepon/msg/mms dia.hihihi.

hari itu juge,tepon aku dikalahkan oleh tepon cik paja.wawawawa.

2 comments:

  1. haahahhaha hampeh tol erin
    aku still demam tepon.masih n masih.
    ari2 tukar wallpaper..(opps of coz pics menarik n gojes aku tu ahahah)
    weh pic yg ko letak tu... aisey betol2 malu hahah nmpak sgt =D

    ReplyDelete
  2. yang mana satu... kompius tahap lapan... beli pone tak ajak

    ReplyDelete