5/25/10

1 usia menambah


sila lekapkan hidung pada pic..thanx.

Hampir penghujung May


Aku fikir May sangat indah
Selalunya

Walau tibanya May makna tambah 1 lg usia
Walau maknannya aku dah hala ke tua
Tapi
"apa ada pada usia"
Sedang belajar guna ayat itu....

Berakhirnya May kali ini
Ada sejuta memori yang xpatut aku lupa
Thanx pada yang ingat bday aku
Yang wish walau 3 hari terlebih awal
Yang blanje makan enak2
Yang sanggup masak,yang kasi bunge2 merah hangat
Yang kasi duit dan ckp(belilah ape2 pun yang nak dan aku masih pk cara mau gunanya saat ini)
Yang berlari senyap2 pegi beli kek xnak aku tau tp aku tau
(cis,pastu claim duit opis klasifikasi sebagai entertain client--xpatut..xpatut)
Yang mereka yang aku xkenal tlg doakan dan celebrate bday aku ptg itu
Terima kasih..
Cam ucapan terima anugerah je.
Aku hargai

terharu..

2 comments:

  1. waa aunty erin..
    ucapan sgt bermakne..

    tggu ucupan dr gue end of July occay! -wink

    ReplyDelete