5/4/10

Sesampah


take 5 untuk eskrem..

Sejak semalam,aku bolot kerja
Ohh..atau rakus kerja(bunyi sedikit power)
Ghairah kerja?Hmmm(terlebih power lak)

Lama tidak menghadap
Bila kekadang terlebih fokus
Aku cepat kebulur
Tengok ikan laga2 dalam balang
Terbayang rupanya yang siap digoreng
Serius
fokus dan kebulur memang berkadarlangsung

Semalam juga
Seorang kawan dah countdown
tikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.
Sebagai janji
Aku nk quote kata2 dia
Si dia ini ialah PTD di sebuah kementerian yang dirahsiakan
"aku ni kalu mu nk tau berlakon buat2 bz jah.sumbat otak dah"
itu kata2nya mengenai tugasnya PTD berjaya di tempat kerja.

Ini masalah sejagat
Aku pun sama
Kalau dulu suka sepahkan meja kasi nampak aku macam sgt sibuk
Sejak bos aku sendiri tolong kemas
Sambil bebel seguni
Meja aku sekarang sangat kemas,ikut piawai aku
Dan pasal bizi
Masih lagi ada masa
Untuk blog kan?hihihi

1 comment:

  1. green green gressMay 4, 2010 at 6:00 PM

    "aku ni kalu mu nk tau berlakon buat2 bz jah.sumbat otak dah"

    hahahah aku suker quote nie..-wink!!

    ReplyDelete