8/19/09

Ep 4: Reunion XYTD

Sekolah ini letaknya berhampiran bekas landasan keretapi lama.Sisa2 tunggul landasan masih jelas kelihatan di pinggir laut sebagaimana jelasnya pelbagai cerita seram yang menghantui pada waktu itu.Aku tidak pernah tahu secara terangan siapa yang betul2 menyaksikan hantu2 comel jepun pada waktu itu tp tukang cerita mampu mengekspretasikan dengan begitu baik sekali.siap nyanyi lagi.."mama caring baby..."Bravo..sampai nak gi toilet pon kena berteman.Kuat betul penangan cerita hantu pada waktu itu.

Aku tidak ingat secara jelas tapi antara perkara besar yang berlaku pada waktu itu seperti wabak kutu,skebis yang menyerang pelajar lelaki,wabak sakit mata,kes2 skodeng dan ponteng walaupun merunsingkan para warden dan guru tapi kami enjoy menghadapinya,melakukannya.Yeah..tu xtermasuk lagi musim election,kem-kem kepimpinan,minggu aktiviti yang paksa ktorg berdikir barat,nasyid,blakonan,sambutan hari asyura,hari buah,pelbagai aktiviti homeroom...rasa seperti mahu diulangtayang balik.Oh..sekolah tercinta..

Layan pic lagi..


Tempat yang selalu berkubang...


Tempat yang selalu diskodeng


Tunggul landasan keretapi bijih besi


Camniler gaya org gedik skodeng(dilakonkan balik)

5 comments:

  1. salam cik erin..tetibe aku terjumpe blog mung plok..
    n aku masih ingat sebenarnye yg dok sebok nyanyi lagu mama carrying baby jalan keliling pagar..adalah erin sendrik..ceh~
    tapi seram jgk mung nyanyi..hahaha

    ReplyDelete
  2. kan...kan...aku pon aku seram time tu...tp ramai je klon aku yg lg seram xhengat dunia...nik ratna sebagai contoh..hihihi

    ReplyDelete