7/19/09

layan tagged

Kene tagged.Ditagged.xpenah tagged.rasa nk layan tagged.layan jelah.tagged.tagged.ape kebende ntah..

1. bekas kekasih saya adalah : Anuar Zain..sayonara ank pak zain..aku xmau berebut dgn setiusaha2 tua tiap2 tahun.huh
2. saya sedang mendengar ? enjin pam Indah Water kat loji sebelah.
3. mungkin saya patut: buat taik mata waktu ni.ngantok ler plak.
4. saya suka : cakap sorang2...ciri2 nk gile.
5. sahabat-sahabat baik saya : yang turut suka cakap sorang2.
6. saya tak faham : kenapa sy layan tagged ini.
7. saya kehilangan : hati sy...cam pelik je bunyi.ngeh2..
8. ramai yang berkata : saya comel..(jangan muntah beb)
9. makna nama saya : si ratu cantik..hehe
10. cinta itu adalah : jap...belek kamus.
11. di suatu tempat, seseorang sedang : dipaksa untuk ingat sy.padan muke!!
12. saya akan cuba : tido jugak tghari ini...
13. ayat SELAMANYA membawa maksud : awak comel ler ler ler.
14. telefon bimbit saya : baling ke anjing,konpem anjing mampus.
15. bila saya terjaga dari tidur : tgk cermin...yeah...maintain cun!!
16. saya paling meluat apabila : kena mandi..I x suka membazir taw.
17. pesta/parti adalah : untuk kaum2 ibu...saya terkecuali.ngeh2.
18. haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah : kutu rambut..cute!!
19. peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah : sekarang..hip2.
20. hari ini : keje ler dol.dol.dol.
21. malam ini saya akan : xpk lg ler..ler..ajak housemate g bli barang dapur kot.
22. esok pula saya akan : cam skarang kot..kerja makan gaji buta.ngeh2.
23. saya betul-betul inginkan : poket doraemon..
24. ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini : camne jessica alba leh ada kat sini..
25. pusat membeli-belah atau arked permainan: Pasar tani FAMA..
26. Makanan Barat atau Jepun : poyok budu blacang tu kategori mende?
27. bilik yang terang atau gelap: Soklan ni kene jawab ke?
28. bestfrend ever ? sbelom nazak,gue jawab.
29. nak tag: sape2 yang rasa nk layan cam aku layan ni haa..sila2.

1 comment:

  1. weh..mg ni jujur ke bg tagged?hahaha..
    misi nape kita nk lancarkan ni?

    ReplyDelete