7/27/09

Kaki auta kepala unta

Ini kisah semalam
Tengah2 takde air
tengah2 syok tgk tb
Sambil pk camner nk mandi esok pagi
tepon aku berbunyi
Dapat satu msg
Tekan2
Tertera ayat ini

"woi,kol aku,urgent!"

Aku pandang sepi
Dah biasa sangat

Tak lama kedian
Dapat lagi..

"urgent oi..aku seris ni.bkn memain"

Dulu aku kecut perut juga
Dengan perkataan URGENT dan SERIUS
memang terus respon
Tapi taktik tu dah lapuk
bleh blah

Tak sampai 5 minit
Tepon aku berbunyi lagi
tekan2 separa malas
Tertangkap ayat ni

"ada kematian ni oi"

Cuak
xsenang duduk
Aku mengalah

Kali ini
Aku kol
"sapa mati wei?"tanya aku separa cemas

Aku dengar orang gelak2

"padan muka!!tertipu!see!aku teror dari mung"

Cis!!!
Nak je aku sumpah dia jadi mengkarung.

Tak tau mak aku termkn apa masa ngandungkan dia..

No comments:

Post a Comment