4/27/09

Kumpulan Lebam

Rasa nk gelak pon ada
Aku xhingin heboh perkara2 camni sbenarnya
Dan entry ini just nk kongsi kebrudusan sahaja
Mcm2 assumption yang aku dapat..

Si A: Apsal dgn ko?Kena minyak panas ke?(aku xcukup brudus nk selam dlm minyak panas)

Si B: Aku dulu2 1st2 masuk silat camtu juge..(ke situ plak)

Si C: Mung kene gigit ulat ke? Bengkak x?Gatal x?(Ulat.aku xpenah terpk pon..ulat ape
leh jd lebam?

Si D: Ko jatuh kat mana?(Aku xcukup brudus juge nk jatuhkan diri)

Si E: Kawan aku ada sorang dulu...same.lama2, berkudis..(Perghhh..ngerinyer. Aku bkn dpt skebis oiii)

Si F: Mung main paintball kat mana??X ajak aku pon (Main kepala hotak mung.huh!!)

Ape2 pun, thanx 4 amik berat..
Idea berendam dalam air garam tu aku xsanggup nk praktik
Setakat lebam apela sgt..
Dah2la tanya
Nanti baik lerr..

10 comments:

  1. lebam angkara aku ke??xheal lg ke?
    oh bersalahnye diri ini=(

    ReplyDelete
  2. alamak..lupe..ramai betul yang melebamkan gue..bkn2..ari tu punye dah fully recovered.

    ReplyDelete
  3. org lembik memang le senang lebam

    ReplyDelete
  4. bagi aku soalan si D ngan si F agak relevan untuk ditanya...jatuh dan kena tembak ngan paint ball boleh lebam...

    ReplyDelete
  5. Ape,
    Ko xnk tanya sape Si E yang xrelevan???hahaha..marah ank Sayuti nnti..

    ReplyDelete
  6. lebam nape tu??
    cuba bg sebab musabab skit...x der lah kuar byk teory

    ReplyDelete
  7. semuga cepat sembuh ya anda~

    ReplyDelete
  8. cik semut yang sesat!!!! cik semut ni erin koooo?tak cam la gamba kecik sangat...

    ReplyDelete
  9. ratnaku...........
    Lame siot menghilang...
    Ngeh2..rindu sama kamu.

    ReplyDelete