4/6/09

Aku dan cukai

Perghhhh
Semua benda sekarang boleh buat duit

Contohnya macam advertisement di bawah...




Dan sementara musim orang tengah sibuk isi borang
Borang BE ke, Borang B ke,M ke, TP ke, TJ ke..huhuhu
Aku pon nak sibukkan diri juga
Buat side income

Aku percaya
Ramai yang tak 'berapa pandai' atau malas
Nak isi borang
Secara nyata atau menggunakan E-Filing
Sebelum berakhir bulan ini(untuk Form BE especially)
Bolehlah ramai2 kejar aku

Kali ini
Aku sediakan perkhidmatan baeeek punya

Xmau byr tax?
Nak bayar sekupang je?
Nak Inland Revenue lak yang bg tax return?

Secara lurus atau bengkok
Secara jujur atau bertanduk
Semua di tangan anda

Bagi yang berminat
Bolehlah cari aku
Dan
Rundingan percuma akan diberikan untuk tax tahun depan

Risiko???
Tanggung sendiri
Aku tanggung dosa aku je

Mampos kalau LHDN detect aku..

No comments:

Post a Comment