8/1/13

darwisy dan raya

Salam semua
Rasa macam dah lupa setahun 4 bulan lepas aku start ada anak
Semua kejanggalan itu berlalu dengan masa
Paling sukar sebab apa yang aku lalui tanpa mama di sisi
Aku curi sikap cekalnya,tabahnya dan aku jadikan benchmark
dalam membesarkan anak
walau baru setahun jagung
Aku yang xpernah suka budak
boleh melakukannya ...rasa sangat bersyukur(sambil lap hingus)
the best part I'm a proud breastfeeding mom(mama mesti kagum)
tiada ilmu sangat.tapi ada azam.harap sampai genap 2 tahun dengan izin Allah.
 
Darwisy lambat start jalan.lepas umur 1tahun 3bulan baru pandai.itupun huyung haying.tapi kami lakibini suka hati sangat.keletahnya,gelagatnya,bising murainya.harap dia membesar menjadi ank yang sihat ceria beriman.terima kasih ya Allah untuk anugerah terindah.
 
 
 
 

Darwisy umur 2 hari


2 - 3 bulan kemudian..time ni kamu sangat semangat

 
miss u sayang


1 comment:

  1. nikmati hari hari bersama anak. sentiasa gembira dengar gelak tangisnya. darwisy dah semakin kurus.

    ReplyDelete