2/28/12

29 feb 2012

cantik tarikh ni,maka gedik lebih mahu lekat kat sini
kelmarin aku ke johor
pergi balik bertolak pukul 530ptg sampai rumah 230pg
phew!!penat

dan semalam masuk opis mcm biasa
untuk aku yang kuasa tidur 10 jam satu hari
patutnya akan mengantuk khayal xcukup tido
tapi lain pula halnya semalam
blk je kerja ptg tu
aku terus basuh,jemur,lipat,gosok baju
clearkan semua
buat tomyam
buat puding karamel
mandi siap2
tgk tb tunggu laki blk main badminton

minggu lepas juga
sebab pekerja terlebih ramai
daripada lepak kat opis xde kerja
aku contact agent sewa booth di midvalley
ini kali pertama sejak bukak booth kat singapore
aku rasa jatuh hati dgn booth2 ini
bukak 2-3 hari dpt collect cash
tp sebab x ramai sgt org kat event tu
walau ada upin ipin boboboy
masih xramai org
tak taulah silap penganjur sbb x advertise kaw2 atau ape

bila berniaga mmg ini antara risiko
boleh dikata balik modal dan untung sikit2
nasib baik kakak aku xbambu aku
sebab modal dia yang keluarkan
tp aku xkan serik nk tinjau booth2 ni
selagi terdaya..

habis tentang itu
maka aku tertanya-tanya
tentang kawan2 aku
rasa mcm sgt lonely
ramai yang dah kahwin
dan buat haluan sendiri
yang bujang pulak jauh di temerloh/ganu


walaweh....

1 comment:

  1. aku call hari tu tak angkat. bz betul datin. sabtu ni aku cuba g amik madu. nanti aku bbm

    ReplyDelete