6/2/11

minggu ini dan saya

salam semua

saya akan balik terengganu hari ini
meraikan kawen bespren saya


sangat banyak kesah kalau nk bercerita tentang dia
dia,budak garnier.si mulut besar,mcm burung tiong
akhirnya akan kawen
saya gumbira untuk itu
sangat xsabar melihatnya nnti

minggu depan rasanya saya xkan masuk opis langsung
kenduri di pihak suami
lepas pergi terengganu ini
akan bergerak ke utara pula

dan
peti ais baru sudah tiba
asalnya mahu dapatkan satu pintu cuma
tapi berakhir dengan 2 pintu
saya janggal melihat fridge lagi besar dari saya
rasa mcm akan hempap saya
tapi sangat bersyukur
1 pintu menjadi 2 pintu
muahahaha
dan lagi
sejak ketiadaan peti ais
saya xmasak langsung
hmm..xsabar nak start operasi
bila space fridge makin besar
semangat taik ayam saya berkobar2
mahu cipta segala puding



ngeh2...

No comments:

Post a Comment