2/9/11

kahwin sudah saya







3/2/11
saya selamat bergelar isteri
alhamdulillah
semua lancar
walau ketiadaan mama

Terima kasih
buat papa
papa kool
sukarnya bg papa urus seme tanpa mama
kekadang saya xsetuju caranya
cara lelaki
tp papa rasional
yg kemudiannya sy fikir semuanya bersebab
dan memihak pd caranya
terima kasih papa
dan
kepada kakak2 dan abg ipar yg byk menolong
sponsor segala segi
buat wiring
pasang karpet
sanggup blk awal seminggu urus segala
saya xmampu nak balas

terima kasih
buat kawan2 yg bersusah
datang dari jauh
saya sgt hargai
sangat
xterkata
faza,ernny,izan
thanx kawan

menguruskan perkahwinan sendiri
dari pemilihan baju hingga ke gubah hantaran,pelamin
kompang2,dj,kenduri,menu2 segala segi
sangat tak mudah
tp sebenarnya xmustahil

harapan saya
sy mahu adakan tahlil buat mama lps ini
selepas kesibukan ini
dan berharap semua lancar
amin.

5 comments:

  1. entri yang cukup lembut...kata-kata daripada seorang isteri..

    Tahniah Mem Rina..

    p/s: tunggu nak tahniah mem faza pulok

    ReplyDelete
  2. my bff wedding.. congrate babe :)

    ReplyDelete
  3. congrats erin..sorry xdpt dtg wpun da plan awal2 dgn izan..my mama xbg pergi sbb jauh..

    ReplyDelete
  4. nmpak mcm sama tinggi dgn mung je...

    ReplyDelete