12/25/10

pulang ke kg

24.12.2010
Balik kampung
Kerusi malas ini
masih ditempat itu
yang pernah menjadi kesukaannya
duduk sambil mkn biskut
hmmm


Aku beli telur penyu
Sebab sekarang musim hujan
sangat susah mau dpt bekalannya
telur penyu trg mmg agak mahal
dulu2,papa kata RM1 boleh dpt 4-5 bijik
sekarang RM50 tuk 10 bijik
apekan daya
sebab selera,sbb suka
aku turutkan juga
beli 2bungkus
dan tertinggal di rumah
hajat xsampai

aku naik bas pulang ke kl dgn tek
bas sani,tingkat atas,2 dari belakang
seris aku gayat
aircond sejuk,aku dah agak
dan aku bwk selimut
tek plak conquer selimut
haishhh

pulang kg kali ini
aku rasa mcm zaman asrama
sangat liat mau pulang kl
hati berat,ntah napa
papa sunyi,suzi sunyi dan fariq juga
kami cuba cipta hari2 indah tanpa mama
dan kami masih berusaha
usaha!!!

1 comment: