11/24/10

Rajin dan saya

Sedikit hairan bila 2 hari berturut aku masak
dan dipuji
ok
aku berlebih2
hanya masak mee goreng
kak ti dah komplen 2hari mi goreng
tp hey, bihun dan mee
tetap xserupa kan
rasa macam hari ini mahu advance sikit
masak lemak ke
muahaha
perasan pandai.

lepas penat masak
lepas penat makan sorang
conteng muka
mekap konon2nya
konon2 saja


berus dan berus

kak ti skrg blaja kat stella academy
perunding imej
aku dpt rasa
aku akan jd replika
utk dia asah bakat
dan semalam
dia bwk pulang
1 set berus
bulu ekor kuda katanya
aku memandang kagum
pandang regenya
lagi aku kagum
sebab aku
xkan spend so much tuk bendalah begitu
tp bagi jurusolek amatur
ini peralatan wajib mereka kena ada kan
dan sebab kak ti akan jd perunding imej
aku boleh suruh dia je consultkan aku nnti
oohh yeahhh..

No comments:

Post a Comment