8/16/10

ramadhan 130

minggu ini sangat byk benda berlaku
ada gumbira hip2..
ada sedih uwa uwa..

15/8...
aku dpt ank sedara baru
lelaki
aku dah lupa bila last aku pegang budak kecik
nnti aku snap
1st time aku tunggu hampir 12jam di wad bersalin
mcm2 ragam macam2 saiz perut aku tgk
aku rasa perut kakak aku plg kecik
tp bila kluar je budak tu
mak aih...
3.6kg
semangat!
plg besar hari tu

keesokkan hari
mak aku dtg dari kg
aku pegi ambik kat hentian putra pukul 5 pg
sampai ke guard rumah kakak aku
guard hilang pergi solat
time tu 5.45pg
aku tunggu dgn mak aku sambil borak
6.30 tu
guard belum dtg
ktorg pun mau solat juga
aku lalu membunyikan hon
skali
2 kali
....10 kali
last2 entah dari mana
keluar guard tua layak pencen jln slow2
marah aku kata aku biadap
dia solat
aku cuma kata
solat 2 rakaat xkan amik masa 45minit
kerja yg dia dpt upah tu wajipan dia dgn manusia
itu dia kena laksanakan dulu
xkan tunggu dia dgr khutbah ktorg terlpas solat kerana tunggu
huh
2-3 org penduduk yg lalu berhampiran menyebelahi pakguard itu
yg aku rasa amat tak patut

aku mmg perasan aku betul
xkan kalau dia solat terawih 2 jam,aku kena tunggu kat situ 2 jam juga...

sbb mulut aku jugak agaknya
purse aku hilang dat time
mmg letak segala dlm purse itu
sape dpt mmg kaya 2 hari
heaven!

cobaan ramadhan

2 comments: