7/2/10

selipar gatal


posing maut..peh..


pic atas tu slipar aku
pink lembut2
walau ada yang kata
kaler itu xde masa depan
suram
malap
takpe2
kita abaikan

kenapa dengan selipar aku?

ya,itulah topik kita pada hari ini
bukan masalah besar
tidak libatkan ekonomi negara pun
libatkan ekonomi aku je...sob2

suatu hari
tanpa kesedaran segera
ia telah bogel
dogol
seme katun2 atas ilang
lesap
kena curi
aku putih mata

dan...
xlama kemudian..

aku rawat

beli lagi
hias lagi
kalau bogel lagi
aku terpaksa panggil hantu raya
ye
hantu raya
untuk mengawal seliper aku
sila takut sekarang!

comel pencuri zaman sekarang
ni pun nk curi
pasar malam berlambak wei



*aktiviti tampal diam2 kat opis:-)

2 comments:

  1. haha saper yg curik??
    aku tgk kali ni sticker lagi byk dr dulu..
    nnti kena curik lagi berbaloi pencuri tu..hahhaha =D

    ReplyDelete