7/15/10

bila mak datang part 2..last

Bila pandai2 buat edisi part 1
rasa cam buat karangan xsiap

aku excited kuar dengan mak aku
biasalah
unsur-unsur larikan diri dari ofis
memang sentiasa digemari
bukan sebab aku ank baik sgt
muahahaha-gelak jahat

dari ampang ke demc shah alam
sejak demc pindah ke tapak baru
ini 1st time aku pegi
kenapa demc?
sbb kakak aku keje sini
so,dapat potongan untuk ibubapa
see..fikir free,discount,less je anak2 mak aku
muahaha-gelak jahat



mak aku bertafakur bila kena amik urine test
dia malas superleceh mau masuk toilet
last2..dia kensel jumpe doc




kakak aku memujuk.."lepas ni kita berlari pegi soping.hooray2"tapi xberjaya.muahaha.
sebab waktu masih awal
kami merayap dalam demc
terjun masuk bilik kakak aku
buat muke poyo dan snap sana sini
versi sopan




jumpe doc sangat xsuke
bila ofer nak soping
laju je
alahai mak sayang

selepas seminggu
dia berangkat pulang
sekian..

entry xmanfaat lansun untuk diheboh.

2 comments:

  1. alahai mek besah weh...
    pantang shopping yer hehehe

    ReplyDelete
  2. mak dengan anak sama asik gi shopping... mana canti mak ke anak ?

    ReplyDelete